جملات خستگی و خاطرات
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 3 بهمن 1393 ساعت: 11:38

چه سخت است
مرور خاطراتی که خط به خطش
مرا به قعرناامیدی می کشاند
درتمام این راه تو بازی کردی و من بازی خوردم
من عاشقانه راه پیمودم وتو نقشه هایت را پیاده کردی
مات و بی روح حماقتم را مرورمیکنم

 

 


هفته به پایان رسید ومن همچنان درخیال یار
لعنت به من ، به صبر ، به انتظار

 

 

توام مثل خدا صبرم را امتحان میکنی
ومن خسته ازروزگار
تنها نیروی باقی مانده درجانم را فریاد میزنم
که من خسته ام
ازامتحان
ازصبر
بخدا که خسته ام
کاش میدانستی که تو، فقط تویی که میتوانی روح خسته ام را التیام بخشی
کاش گاهی فقط گاهی عاشقانه نگاهم میکردی
کاش کمی دوستم داشتی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت22:48---3 بهمن 1393
چه زیباست خیالی که تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 95169
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس